Blesk pro ženy běží půlmaraton, pojďte trénovat s námi!

1080p720p360p

3. března  2018 
 06:00

V redakci si na sebe občas rády ušijeme sportovní bič, který nás nutí hýbnout kostrou a něco se sebou dělat. Když si dáte cíl, potom se trénuje mnohem lépe. My jsme si daly za cíl uběhnout pražský půlmaraton a natrénovat správné běhání. Můžete se přidat a třeba zkusit i nějaký jiný závod!

 

Pokud s běháním úplně začínáte, tak je mnohem lepší dát si trochu nižší cíle. Run Czech pořádají nejrůznější závody, kam se můžete přihlásit. Začíná se už na pěti kilometrech – a to po pár trénincích zvládne každý.

Dřív jsem běhání nesnášela, především ve škole, ale postupem času jsem se k němu propracovala a musím říct, že je to sportovní disciplína, kterou můžete dělat kdekoli, stačí mít v podstatě jen dobré boty!

Našeho tréninku se ujala trenérka Michaela Hofírková, která nám sestavila tréninkový plán. Trénujeme v podstatě už od ledna, ale chřipkové epidemie a zimní počasí nám do toho trochu zasahují. V žádném případě se ovšem nevzdáváme a na startovní pozici budeme 7. dubna stát dvě. Já – Gábi Röhrichová – a další redaktorka našeho webu Aneta Pařízková. A svým snažením bychom chtěly povzbudit i vás. Občas je to těžké ráno vstát nebo se odpoledne po práci k nějaké aktivitě přinutit, ale když to uděláte, dostanete za odměnu příval endorfinů a skvělou náladu.

Trenérka Míša nám naordinovala třikrát týdně běh a dvakrát týdně posilování. Postupně navyšujeme kilometry, abychom zvládaly dva kratší běhy a jeden dlouhý. Teď v mrazech trénujeme převážně v posilovnách, ale i ven se odvážíme. Není to tak hrozné, když venku svítí sluníčko, běh člověka zahřeje. Naše snažení můžete nyní sledovat každý týden až do začátku závodu. Pojďte se hýbat s námi!

Takhle nějak se potíme:

360p
Těžký trénink ve Fitness Kotva • VIDEO: 

 

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji