Pevné a ploché břicho: Cviky, které zvládnete sami nebo ve dvojici!

  • 13. ledna  2017 
     06:00

    Posilování může být pro někoho otrava a nuda. Tak v takovém případě snad ani nemá smysl se do toho pouštět. Dříve než své snahy pověsíte na hřebíček, zkuste si zacvičit ve dvojici. A je jedno, jestli si vezmete k ruce kamarádku nebo partnera. Společně pak můžete posilovat břišní svaly a stabilitu těla. 

  • Cvičit se musí

    Břicho jako ze žurnálu: Cviky na posilování sama, nebo s kamarádkou! • VIDEO: 

    Bez práce nejsou koláče. Ani pekáče buchet. Jestli chcete posílit svaly, bude vás to stát trochu úsilí. A pokud chcete krásné pevnější bříško, budete muset investovat trochu času, a to nejen do kardia, ale také do posilování. Jedním z nejlepších cviků je prkno, a to hned v mnoha obměnách. Jestli vás nebaví cvičit sama, můžete si vzít k ruce kamarádku nebo třeba partnera. Protože ve dvou se to lépe táhne a spíše se navzájem donutíte něco udělat. S trenérem Radkem Pajičem z Bomton Power Concept jsme pro vás připravili sérii cviků, které zvládnete v pohodlí domova. 

  • Protáhněte se

    Protahování před tréninkem: Jaké cviky jsou nejlepší? • VIDEO: 

    Během posilování získáte kromě pevnějších svalů také lepší stabilitu. Na začátek každého cvičení je důležité se protáhnout, abyste dali tělu najevo, že se blíží nějaký pohyb. A protože žijeme ve 3D světě, je nutné se protáhnout do všech směrů, nikoliv třeba jen dopředu. 

  • Stoleček na stabilitu

    Pozice stolečku
    První cvik vychází z pozice stolečku, ale kromě toho, že se budete držet  na všech čtyřech, budete vždy zvedat protilehlou ruku a nohu a v této pozici chvíli vydržíte. Hlavu přitom držíte na hrudníku a celou dobu cvik prodýcháváte. Končetiny po chvilce vrátíte na místo a poté strany vyměníte. Cvik je dobré dělat ve dvojici nebo u zrcadla, aby šlo zkontrolovat si, že se držíte v jedné rovině. 

  • Dynamický stoleček

    Zkuste stoleček dynamicky.
    Další cvik vychází z prvního, ale není statický, nýbrž dynamický. Opět v poloze stolečku natáhněte vždy protilehlou ruku a nohu a poté se pod sebou snažte dotknout se loktem a kolenem. Pak končetiny opět natáhněte. To samé opakujte i na druhou stranu. A to vždy dvacetkrát po třech sériích.  

  • Tleskněte si!

    Cvičit ve dvou je větší sranda.
    Jestli máte po ruce parťáka, cvičení teď trochu ztížíme. Zvědněte se na kolenou a opírejte se přitom o dlaně. Postavte se naproti partnerovi, zvedněte jednu ruku a tleskněte si. Jestliže nemáte s kým si tlesknout, můžete se sami poplácat po ramenou. Vždy na to protilehlé, samozřejmě. 

/

Diskuse ke článku

.