Cvičení v parku: Jak hubnout, když máte po ruce jen lavičku?

Jak posilovat na lavičce

29. července  2016 
 06:00

Pokud chcete posilovat, a shodit tak pár kilogramů, nemusíte ihned utíkat do posilovny. Často stačí se kolem sebe jen rozhlédnout a uvidíte, že potřebné propriety máte na dosah. Neutratíte ani korunu, a ještě budete na čerstvém vzduchu. Bomba, ne?

Ačkoliv se městské části stále snaží zvelebovat zeleň a v mnoha parcích se objevují posilovací stroje a prolézačky pro dospělé, na každém rohu je zatím nenajdete. Nicméně to neznamená, že se musíte parku vyhýbat a chodit se dřít a potit do posilovny.

Protože to, co vám poskytne občas nepříliš vábné prostředí tělocvičny, vám dopřeje i park. A k tomu, abyste si dali do těla, postačí lavička. Jak říká Nike Mister trenérka Radka Vandasová, lavička rozhodně není jen na sezení. Můžete si na ní dát svou dvacetiminutovku tréninku. I když občas možná budete vypadat malinko jako vandal, pomůžou vám různé variace cviků zaměstnat rozdílné části těla: od core přes nohy až po paže.

Vždycky je ale důležité myslet na to, abyste cviky prováděli správně. Protože snad ještě horší než žádný pohyb je špatný pohyb. Ačkoliv je posilování pouze s vahou vlastního těla ženám doporučováno (a nejen jim), i v takovém případě se dá nadělat pořádná paseka. Špatně zvoleným pohybem nejen výsledek nebude vidět, ale navíc si i můžete odnést bolavá záda nebo natažený sval. 

Po tréninku – i takovémto – se samozřejmě nezapomeňte pořádně protáhnout! 

Jak se protáhnout po cvičení v parku

Diskuse ke článku

.