5 skvělých tipů, jak se zbavit faldů na zádech kolem podprsenky

  • Faldíky na zádech? Víme, jak se jich zbavit. Rozhoduje i střih a velikost podprsenky
    11. března  2016 
     06:00

    Někdo tomu říká madla, někdo křidélka, ale vždycky to znamená to samé – nehezké faldy, které se nám dělají pod ohyby podprsenky. Stačilo by sice vzít si volné triko a nehezké záhyby by byly ty tam, ale co když budeme chtít být sexy a obléct si upnutější top nebo šaty?

  • Co faldy tvoří?

    Tukové polštářky na zádech se můžou objevit i vinou špatné podprsenky.
    Faldy na zádech, nad podprsenkou, nejsou pouze tuky. Vznikají totiž na základě uvolněného svalstva, které tuky prostě nedokáže udržet na uzdě. A tak dojde k tomu nelichotivému jevu, kdy se vaše záda jakoby najednou rozpůlí. A hranici tvoří pohoří z faldů, které se vám tam nahromadily. 
  • Správná velikost je základ

    To je právě důvod, proč se faldy objevují i u hubených žen. Jak vidíte, hubenost není vše! Když žena nesportuje a k tomu má špatnou velikost podprsenky, je malér hned na světě. Stačí, aby byla o trochu menší, měla podprsenku moc utaženou, a faldy se najednou vytvoří, i když žádné jinak žena nemá. Oblečením ale lze opticky záda zeštíhlit. Pořiďte si proto topy s véčkovým výstřihem vzadu. Ten záda opticky prodlouží, takže budou vypadat štíhlejší.
    1080p 720p 480p 360p 240p
    Naučte se vybrat si podprsenku tak, aby vám konečně padla! • VIDEO: 
  • Rozcvičte záda

    Zbavte se špeků na zádech: Cviky, které perfektně zabírají • VIDEO: 
    Asi už vám došlo, že to ale pouze správným spodním prádlem nespravíte. Abyste se mohla s faldy rozloučit, občas se holt budete muset zapotit. Posilovat záda se zdá jako nemožná věc, ale existuje dost cviků, kterými toho docílíte. Musíte se do toho ale pustit alespoň dvakrát týdně, aby to mělo nějaký smysl. A k tomu přidat nějaký sport, abyste maximálně spalovala tuky. 
  • Plavejte, skákejte!

    Skvělým sportem, při kterém budete spalovat kalorie a zároveň si tvarovat zádové svalstvo, je plavání. Viděla jste někdy profesionální plavce zezadu? Pak není pochyb o tom, jaký vliv to na tuto část těla má. Dejte si ale pozor, abyste to nepřehnala, při plavání se totiž posilují i ramenní svaly. Tak ať za půl roku ještě projdete dveřmi. Plavání vyměňte tedy občas třeba za skákání přes švihadlo. Zavzpomínejte na školní léta a tělocvik. Tento – možná trochu infantilní – sport vám pomůže nejen ke spalování tuků, ale i k posilování právě zádového svalstva.
  • Propadněte józe

    Jestli ještě nejste milovnicí jógy, pak jste na ní pravděpodobně ještě nebyla. V tom případě utíkejte. Protože si protáhnete celé tělo, budete posilovat souměrně většinu svalstva v těle, a to včetně těch částí, na které bývá občas zapomínáno. Až budete odborník na cvik Pozdrav slunci, na nějaké faldy na zádech si ani nevzpomenete!
  • Zaujměte správný postoj

    Abyste zádové svalstvo posilovala, nemusíte hned běžet do posilovny, na jógu nebo do bazénu. Tvarovat se můžete i kdykoliv během dne. Stačí, abyste se narovnala, zatáhla břicho, vypnula hruď, ramena stáhla lehce dozadu. Byť to třeba necítíte, i v tu chvíli zádové svaly posilujete. A kromě toho budete najednou vypadat štíhlejší. Takže dámy – narovnat!  
  • Bonus na závěr

    Nejlepší na tom ale je, že pokud začnete posilovat záda, výsledek pro vás bude dvojnásobně super. Uvidíte, že během několika týdnů tréninku se najednou zbavíte bolestí zad, pokud vás nějaké trápily. Nepříjemné stavy totiž často pocházejí právě od toho, že máte povolené svalstvo kolem páteře. Takže místo toho, abyste dala peníze za masáže, které vám bez svalů budou k ničemu, raději si zaplaťte permanentku do fitka nebo osobního trenéra. 

/

Diskuse ke článku

.