Připravte své tělo na jaro: Nejlepší cviky na pevné břicho, úzký pas a pěkný zadek

  • Tato série cvičení se zaměřuje na ženské partie.
    5. února  2016 
     06:00

    Stále je ještě dost času na to, předejít letos depresi z toho, že si musíte jít koupit nové plavky. Do letní sezony chybí ještě více než čtvrt roku, proto můžete v klidu začít posilovat a tvarovat tělo tak, aby bylo shánění letních outfitů radost. Připravily jsme pro vás posilování těch nejdůležitějších ženských partií. 

  • Prsní partie

    Ukažte výstřih! Na sexy prsa vezměte činky a zkuste kliky! • VIDEO: 
    Rovnice "velká prsa rovná se hezká prsa" úplně nefunguje. Zvláště v případě nošení plavek nebo topů na úzkých ramínkách s výstřihem. Ta správná rovnice by měla znít: "Hezká prsa rovná se pevná prsa." Můžete jich dosáhnout poměrně krátkou, trochu bolestivou cestou nebo zdlouhavější, zato bezbolestnou (většinou) formou. Jestliže ani vás plastická chirurgie příliš neláká a raději se vydáte přírodní cestou, pak pro vás máme pár tipů, jak na to. Nejlepšími cviky na posilování prsou jsou kliky a práce s činkami. 
  • Úzký pas

    Štíhlý pas a postava jako přesýpací hodiny? Tyhle cviky fungují! • VIDEO: 
    Úzkého vosího pasu nedosáhnete pouze pravidelným cvičením, ale i úpravou jídelníčku. Na něm by se měl objevit vyvážený poměr sacharidů, bílkovin, tuků a zeleniny. Pro úbytek tuku na břiše jsou skvělá jídla s vlákninou, která vás zasytí na delší dobu a pomohou lepšímu trávení. Pomoct si můžete i některými superpotravinami, které pomáhají spalovat právě břišní tuk. Jsou to třeba jablka, která obsahují antioxidanty, které na sebe vážou škodlivé látky a tuky. 
  • Pozadí

    Pevné nohy a pěkný zadek? Nejlépe zabírají dřepy, naučte se je dělat správně • VIDEO: 
    Podobně jako u prsou, i u pozadí platí, že spíše než na velikosti záleží na tom, jak moc je pevné. Při posilování této zadní partie můžete rovnou zapojit i nohy. Nejlepším cvikem jsou obyčejné dřepy, ovšem za předpokladu, že je děláte správně. Pak totiž kromě zpevnění budete i spalovat tuky. Svaly na nohou zaujímají velkou plochu, proto při jejich posilování dochází k větší spotřebě energie. Kromě posilování samotného věnujte  pozornost i dalším sportům – třeba plavání, chůzi do schodů, jízdě na bruslích nebo teď v zimě třeba běžkování. 
  • Břicho

    Perfektní břišní svaly do léta! Cviky, které zabírají • VIDEO: 
    Pekáč buchet si rovnou pořizovat nemusíte, ale zpevnit břišní svaly se vám do léta podaří bez problémů. Při posilování břicha si ale dejte vždy pozor, abyste cviky dělaly správně. Měly byste cítit břišní svaly, a naopak byste neměly cítit bolest v zádech. To totiž znamená, že něco neděláte správně. Samozřejmě i v tomto případě není břicho jak ze žurnálu pouze otázkou cvičení. Svůj podíl na tom má i strava, ze které byste měly ubrat sacharidy. Přidat byste měly bílkoviny a hlavně vlákninu, která pomáhá lepšímu trávení.
  • Vnitřní stabilizační systém

    Ploché břicho, sexy pozadí! Jak tyto části těla posilovat! • VIDEO: 
    Víte, kterou část těla při cvičení nejvíce opomíjíme? Je to vnitřní stabilizační systém, neboli core. To sice nezní na první dojem úplně sexy, ale pod názvem se skrývají břišní hluboké svaly, zádové svaly, svaly pánevního dna a povrchové břišní a zadní svaly. Kromě toho, že zpevníte břicho, tak vás také přestanou bolet záda, protože posílíte svaly kolem páteře. 

/

Diskuse ke článku

.