5 nejlepších cviků na problematické partie, které by měla znát každá žena

  • Všech pět těchto cviků můžete provádět pohodlně doma, nemusíte kvůli tomu spěchat do posilovny.
    20. listopadu  2015 
     06:00

    Každá žena by měla znát velikost oblečení svého manžela a dětí, pět nejrychlejších receptů na rodinné večeře, triky, jak za deset minut uklidit před návštěvou, a pět cviků, které pomohou udržet její partie stále pevné tak, jako byly před lety. Pak už totiž jen stačí dodržovat alespoň trochu jídelníček a kil navíc se nemusíte bát!

  • Na hýždě a stehna cvičte výpady

    Výpady
    Když to vezmeme hezky od podlahy, pevná stehna a zadek jsou základem. I když z vlastní zkušenosti určitě víte, že zmenšování objemu stehen nepatří mezi ty nejjednodušší úkoly. Co se týče kardio aktivity (bez které nejde bohužel žádné hubnutí), zvolte chůzi do kopce nebo do schodů. Pokud bydlíte kolem Labe, kde o kopec stěží zavadíte, klidně si skočte do posilovny na pás. Na něm jen stačí nastavit si trochu větší sklon. Při silovém cvičení dělejte výpady. Posílíte jimi svaly, a navíc také spálíte tuk. Kromě výpadů jsou stejně – ne-li více – efektivní dřepy. Ovšem za předpokladu, že je děláte správně.
    Jak posílit stehna a hýždě? Cvičte výpady! • VIDEO: 
  • Pro ploché břicho posilujte hluboký stabilizační systém!

    Část těla, kterou nejčastěji při cvičení opomíjíme, je hluboký stabilizační systém.
    Zakulacování této partie se nevyhne snad žádné ženě. I ty, které mají nohy jak proutky, si občas postesknou, že už zase nemůžou dopnout kalhoty. Toto místo je totiž nejnáchylnější k ukládání tuku, a to navíc ještě toho nebezpečného, viscerálního. Ten může ohrozit vaše orgány a vést pak třeba k cukrovce. A může za to nejen jídlo, ale třeba i stres, při kterém se vyplavuje kortizol. Pro rychlejší hubnutí na břiše jezte co nejvíce bílkovin, vlákniny a omezte jednoduché sacharidy. Nejlepší cviky, které byste pro posílení břišních svalů měla znát, jsou ty na posílení hlubokého stabilizačního systému. Ten tvoří svaly kolem páteře a ty schované pod tukovou vrstvou na břiše. Zkuste třeba dělat prkno! 
    Ploché břicho, sexy pozadí! Jak tyto části těla posilovat! • VIDEO: 
  • (Ne)nechte záda plavat

    Na posilování zadního svalstva je plavání ideální.
    Při posilování a vůbec udržování naší celkové kondice často zapomínáme na záda. Ta se nám, na rozdíl od ostatních částí těla, pak sama připomenou. A jestli pro vás nebude motivací jejich bolest, pak si vzpomeňte na ty polštářky, které se vám dělají při zapnutí podprsenky nebo tehdy, když se úplně narovnáte. No, kdo by to byl tušil, že může být tlustý i na zádech, že ano? Jestli máte pocit, že už to dospělo do neúnosné míry, pak si kupte permanentku do nejbližšího plaveckého bazénu. Při tomto pohybu nejen zádům ulevíte, ale také je posílíte. Ale pořádně se do toho opřete. Plavání "na paní Radovou" neplatí! Doma si pak ještě dejte pár cviků na zemi, aby bylo dílo dokonáno.
    Zbavte se špeků na zádech: Cviky, které perfektně zabírají • VIDEO: 
  • Na prsa si pořiďte činky

    Činky by vám neměly doma chybět!
    Stačí se jen otočit a rázem tu máme další partii, kterou je třeba posilovat. A to jsou ňadra. Pouhá jejich velikost je sice hezká věc, ale když jsou prsa pěkná a pevná, rovná se výsledek sochaným antickým bohyním. Jasně, pokud za sebou máte děti, bude to více práce, ale i tak není třeba klesat hned na mysli a vzdát to předem. I na posilování prsou je dobré plavání, ale k tomu si kupte i činky a cvičte s nimi. 
    Ukažte výstřih! Na sexy prsa vezměte činky a zkuste kliky! • VIDEO: 
  • Nezapomeňte na ruce

    Dejte si pozor, abyste při dietě přišly pouze o tuky, nikoliv o svaly!
    Posledním, ale ne o moc méně důležitým cvičením jsou cviky na ruce. Speciálně tricepsy. Nemyslete si, že když vás počasí nenutí nosit tílka, a ruce tak ukazovat, že je skryjete navždy. Navíc se blíží sezona večírků a plesů a bylo by škoda, kdybyste byla při výběru šatů limitována právě touto částí těla. Nebojte se ruce posilovat, nebude z vás žádná svalnatá Xena. Cvičení je důležité, protože při tvorbě svalů se zároveň také snižuje množství tuku. Takže paže nejen zpevníte, ale i zmenšíte jejich objem. 
    480p 360p 240p
    Fitness trénink doma připravil cviky, kterými snadno docílíte pevných tricepsů. • VIDEO: 
    Video bylo vytvořeno ve spolupráci s Fitness-trenink-doma.cz, portálem s osobními trenéry do domu v České republice.

/

Diskuse ke článku

.