Zbavte se špeků na zádech: Cviky, které perfektně zabírají!

  • Sexy svůdná záda bez nevzhledných faldíků? Jděte si zaplavat a kupte si pořádnou podprsenku!
    30. prosince  2016 
     06:00

    Toto místo trápí snad většinu žen. Ona "křidélka", která se vám udělají pod podprsenkou, špíčky, kvůli kterým nechcete nosit upnutá trička, protože by vše bylo vidět. Bohužel zhubnout pouze na zádech nelze, můžete ale posílit jejich svalstvo, přičemž spálíte i přebytečné tuky v nelichotivých partiích.

  • Jezte chytře

    Tvaroh
    Ať chcete nebo ne, tuku se nezbavíte, pokud si neupravíte stravu. Snažte se omezit tuky v jídle a zaměřit se pouze na ty zdravé, které obsahují nenasycené mastné kyseliny. Jde tedy o ořechy, ryby, lněná semínka, avokádo a podobně. Dejte si pozor také na přehnané množství soli ve stravě – stejně jako na příliš cukru. A naopak se snažte maximálně zvýšit denní příjem bílkovin. S nimi totiž půjde stavba svalů jednodušeji a tuky se budou spalovat rychleji. Jednou z největších zásobáren bílkovin je bílý tvaroh. 
  • Nechte nakupovat záda

    Tukové polštářky na zádech se můžou objevit i vinou špatné podprsenky.
    Krásnějších zad dosáhnete i správným oblečením. A začněte hned odspoda. Špatně padnoucí podprsenka totiž může nadělat více škody než užitku. Pokud sáhnete o velikost níže, sice tím ulehčíte svému sebevědomí, ale rozhodně ne zádům. Úzký pásek na zadní straně zad vás přepůlí a všechen tuk se přesune na jedno místo. Abyste zamaskovala nějaký ten faldík na zádech, pořiďte si topy s véčkovým výstřihem vzadu. Tím si záda prodloužíte a budou vypadat štíhleji. Jasnou volbou je také černá barva, která důmyslně zakryje vše, co má. 
  • Naučte se posilovat

    Markéta z Contours tentokrát ukáže, jak správně posilovat svaly na zádech. • VIDEO: 
    Samozřejmě bez podpůrných cviků na posílení zádových svalů by to nešlo. Zaměřte se tedy na cvičení, při kterém dáte této partii pořádně zabrat. Posilovat byste měla alespoň dvakrát týdně, aby byl výsledek pořádně vidět. Ovšem samotné cvičení nestačí, přidejte k tomu i kardio cvičení, při kterém budete nadbytečné tuky spalovat.
  • Jděte si zaplavat

    Na posilování zadního svalstva je plavání ideální.
    Viděla jste někdy záda plavců? Tak pak vás nemůže překvapit, že jedním z nejlepších sportů na posílení této části těla je právě plavání. Při něm totiž zapojujete zádové svalstvo, a navíc nadlehčována vodou protahujete ty části, které běžně zaostávají. Pohyb ve vodě je navíc vhodný i pro ty, kdo se z jakéhokoliv důvodu nemohou příliš hýbat. Mezi další pohyby posilující zadní partie patří také třeba jóga nebo pilates. 
  • Posilujte – přestanou vás záda bolet

    Proti bolestem zad pomůžou i cviky na posílení svalstva.
    Je tu ještě jeden důvod, proč posilovat zádové svaly – mimo to, abyste se zbavily oněch "polštářků". Pokud trpíte bolestmi zad, pravděpodobně se vám uleví, jen co je trochu posílíte. Ve chvíli, kdy zpevníte svaly kolem páteře, bolest může ustoupit. Jestli trávíte hodiny u maséra, tak se zamyslete nad tím, zda by nebylo lepší spíš než do něj investovat do trenéra. Masér vám totiž svaly pouze uvolní, ale nezpevní. Což je zásadní problém.

/

Diskuse ke článku

.