Velký zadek a povislá prsa? 5 cviků vaše problematické partie zachrání!

  • Jak na dokonalou siluetu? Poradíme vám, jak zpevníte problematické partie
    23. října  2015 
     06:00

    Jedna chce menší zadek, druhá pevnější prsa, třetí ploché břicho. Co si budeme nalhávat, problematické partie nedají spát nejedné z nás. Můžou za to tuky, které se zde ukládají. Poradíme vám, jak na to, abyste měla křivky nejen krásné, ale i pevné. 

  • Co jsou problematické partie?

    Při dietě si dejte pozor na jojo efekt.
    Za problematické partie u žen se považují hlavně hýždě, břicho, oblast pánve a prsa. Přece jen – jsou to ty části těla, na kterých si dáváme nejvíce záležet, a chceme, aby byly co nejhezčí. Vždyť hezký zadeček nebo dekolt jsou ozdobou každé ženy! Současně to jsou ale také místa, kde se nám nejčastěji ukládá tuk. A s věkem je to bohužel čím dál tím horší. Proto bychom si měly dávat pozor i na to, co jíme, a měly bychom se snažit vyhnout se jídlům, která se v těchto částech těla ukládají.
  • Pozor na pečivo

    Dobrý chleba má krásně vonět a být dobře propečený.
    Snad největším zlem, které pouštíme do našich těl a konkrétně do problematických partií, jsou rafinované cukry. Ty se skrývají, mimo jiné, také v bílém pečivu. Každý rohlík, každý kousek chleba, který si dáte, vám jde rovnou do bříška. Vyškrtnout z jídelníčku ale všechno pečivo by bylo nesmysl, sacharidy potřebujeme, i když hubneme. Soustřeďte se ale na celozrnné pečivo s vysokým obsahem vlákniny. To vás zasytí na delší dobu, a navíc obsahuje komplexní sacharidy, které se uvolňují pomalu, a vás tak nebude trápit po chvíli hlad.
  • Pryč se solí!

    ...
    Pakliže si ani vy nedovedete představit svůj život bez soli, buďte si jista, že se to projeví nejen na vašem zdraví, ale i postavě. Čím více soli budete konzumovat, tím více vody bude vaše tělo zadržovat. A otoky se mohou objevovat právě třeba v okolí břicha nebo boků. Pak stačí ubrat soli a najednou uvidíte, jak vám břicho splaskne. Neznamená to ale, že byste měla pouze přestat solit, kontrolujte si i obsah soli v ostatních potravinách.
  • Hlídejte si, co pijete

    ...
    Se zadržováním vody v těle má co do činění samozřejmě také pitný režim. Pokud je tělo dehydratované, vodu si ukládá na horší časy, čímž může docházet k otokům. Hlídejte si ale také alkohol, který obsahuje zbytečné prázdné kalorie, které se vám usazují v břiše a na zadečku. Hlavně popíjení také zpomaluje metabolismus, protože tělo potřebuje nejdříve spálit alkohol, pak teprve to ostatní. Na pití nejsou dobré ani light nápoje. Bublinkaté nápoje vás zbytečně nafouknou, a navíc přidaná umělá sladidla akorát vytvoří větší chuť na něco sladkého k jídlu.
  • Hýbejte se

    Na dokonalé vytvarování problematických partií vám bude stačit těchto pět cviků! • VIDEO: 
    Abyste se brzy mohly chlubit svými krásně vypracovanými – dříve problematickými –  partiemi, budete potřebovat také trochu posilování. Ne proto, aby se vám snad ještě zvětšil objem zadečku, ale při posilování se vám zpevňují svaly a také spalujete tuky. Takže vlastně takový bonus dva v jednom. Kromě toho si přidejte ještě alespoň dvakrát třikrát týdně kardio – jako třeba běh, jízdu na kolečkových bruslích nebo něco podobného.
  • Plavejte a tančete!

    Plavání
    Ideálními sporty, které vám pomůžou vytvarovat si postavu k obrazu svému, jsou třeba plavání, tanec, běh, rychlá chůze, badminton, pilates nebo aerobik. Při nich totiž dochází k posilování oněch kritických oblastí, které si zaslouží trochu více pozornosti. Bohužel není možné posílit pouze jednu část těla, vždy jde o komplexní záležitost. 

/

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji