Ploché břicho? Vyzkoušejte osvědčené cviky, které zvládnete večer u televize!

  • Břicho pevné a ploché jako prkno? Není problém. Vyzkoušejte cviky, které jsme pro vás připravili!
    11. září  2015 
     06:00

    Břicho pevné a ploché jako prkno, kdo by nechtěl! Jenže jediné prkno, které se u vás doma objevuje, je to žehlicí? Nic si z toho nedělejte! Připravili jsme pro vás pár rad a triků, jak docílit toho, abyste měla opět krásné ploché břicho. Tyhle cviky na břicho totiž zaručeně fungují!

  • Dejte si do těla

    480p 360p 240p
    Chcete mít ploché břicho? Pak vyzkoušejte tyto cviky! • VIDEO: 
    Bez práce nejsou koláče, a i když existuje mnoho triků a rad, jak docílit plochého břicha, bez pár cviků to nepůjde. Nevěšte hlavu, není to nic náročného! Série cviků, kterou si pro vás připravilo Fitness – Trénink doma, je zaměřená na posilování přímých břišních svalů v celé jejich délce. Dejte si ale pozor na to, abyste měla správně podsazenou pánev tak, aby při kolébání byl pohyb plynulý a nepadala jste na rovná záda.

     

    V případě, kdy se vám tuto polohu nedaří udržet, pokrčte si více nohy a paže dejte před sebe. Pro ještě větší zjednodušení si odendejte PET lahve. Správná poloha: podsazená pánev, hlava v prodloužení trupu a brada svírá s krkem pravý úhel. Fitness trenér radí: "Cvik vždy začněte podsazením pánve a tuto polohu udržte po celou dobu cvičení. Dýchejte přirozeně a pravidelně dle potřeby."

     

    Vytvořeno ve spolupráci s Fitness-trenink-doma.cz – portál s osobními trenéry do domu v České republice.

  • Místo kávy chůze

    Jděte se projít s kamarádkou!
    Nebude vám ale stačit pouhé posilování, i když je to základ. Musíte také vyvinout nějakou činnost, byť by to měla být jen svižná chůze. Domluvte se příště s kamarádkou, že než abyste zase propadly svodům pozice kavárenského povaleče, raději si na sebe nasadíte tepláky a vyrazíte do přírody! U rychlé chůze si můžete povídat stejně jako u kávy, a ještě přitom něco spálíte. A co víc – mluvení je vřele vítáno! Dokud při sportování zvládnete mluvit, můžete si být jista, že máte správnou tepovou frekvenci a nedostáváte se přes její horní hranici, kdy byste už nespalovala tuky, ale cukry.
  • Jezte v magickou hodinu

    "V pondělí začnu hubnout." Kolikrát už jste si tohle řekli?
    Natasha Turner ve své knize Dieta podle hormonů dává důraz na to, v kolik hodin co člověk jí. A jestli chcete mít ploché břicho, tak musíte dodržovat správný rozvrh. Což znamená jíst svačinu plnou bílkovin mezi třetí a čtvrtou hodinou odpoledne. A je jedno, jestli si dáte tvaroh nebo hrst oříšků. Podle autorky vám to pomůže nastartovat metabolismus a vyrovnat hladinu cukru v krvi. No, bílkoviny totiž v jinou denní dobu rozhodně hladinu cukru v krvi nesnižují...
  • Udržujte se v klidu

    I díky stresu můžete přibrat.
    Stresujete se? Trávíte spousty času v práci? Pak se není čemu divit, že se ne a ne zbavit bříška. Protože ve chvílích, kdy je člověk ve stresu, vyplavuje se mu hormon kortizol. Ten je nám dán evolucí, dříve chránil bojovníky, aby se nezhroutili fyzicky. Uschovával tedy v těžkých chvílích tuky a shromažďoval je v okolí břicha. Dnes ovšem organismus za bojové situace považuje všechny, kdy se cítíme ve stresu, ať už kvůli práci nebo osobnímu životu, a v domnění, že nám pomáhá, ukládá více tuků, než kolik bychom si přáli. Hoďte se tedy do klidu a nedejte kortizolu nad vámi zvítězit! 
  • Jezte vlákninu

    Brokolice je na hubnutí super.
    Za každých deset gramů vlákniny, které denně sníte, se sníží podíl vašeho břišního tuku až o čtyři procenta. To je docela výzva, ne? A je to jednoduché. Vláknina je obsažena hlavně v celozrnných výrobcích a zelenině, sušeném ovoci a luštěninách. Jak poznáte, v jaké zelenině je jí nejvíce? Jednoduchým pravidlem: čím méně vodnatá je, tím více vlákniny se v ní nachází. Zařadit některé z těchto jídel do denního stravování by nemělo být takový problém. Hlavně když si uvědomíte, jaký pozitivní vliv na vaši postavu to bude mít! Kromě toho – jak je známo – vláknina dokáže zasytit na delší dobu, takže se vyhnete i těm nesnesitelným chutím na vše, co je kolem vás. 
  • Zalijte se

    720p 480p 360p 240p
    Zadržujete v těle vodu, nebo jsou to tuky? Víme, jak to poznat! • VIDEO: 
    I když posilujete sebevíc, nemůžete se zbavit většího břicha? A co takhle voda? Pijete jí dostatek? To totiž může být důvod, proč stále nemáte to pevné ploché břicho, o které se pokoušíte. V případě, kdy tělo nemá dostatek tekutin, začne si ty, které mu zbyly, schraňovat pro horší časy. Proto v sobě začne zadržovat vodu, což se může projevovat právě i na břiše. Začněte pořádně pít, snažte se z jídelníčku dostat sůl a třeba docílíte plochého břicha dříve, než si myslíte.

     

/

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji