Štíhlý pas a postava jako přesýpací hodiny? Tyhle cviky fungují!

  • Pasu jako přesýpacích hodin dosáhnete v první řadě cvičením. Máme pro vás ale i další triky, které vám k němu dopomůžou.
    28. srpna  2015 
     06:00

    Vosího pasu poměrně rychle docílíte tím, že se zašněrujete do těsného korzetu. Zdlouhavější, zato méně bolestivou variantou je vytvarovat si štíhlý pas cvičením. Nemusíte kvůli tomu hned běžet do posilovny, cvičit můžete v klidu domova podle trenérky Markéty Brožové. Máme pro vás pár dalších triků, jak zhubnout a získat ideální postavu. 

  • Posilujte nejen břicho

    720p 480p 360p 240p
    Cviky na štíhlý pas • VIDEO: 
    Markéta Brožová sestavila cviky pro štíhlý pas.

     

    Hlavním pilířem při cestě za štíhlým pasem je (ano, bohužel...) cvičení. Bez něj to nepůjde. Posilovat ale musíte nejen svaly na břiše, ale i ty na zádech, jak radí trenérka Markéta Brožová z fitness Contours. Ideální je dát si do těla třikrát až pětkrát týdně, pokud tedy chcete vidět co nejdříve výsledky. Aby silueta vynikla o něco více, zaměřte se také na posilování prsních svalů a boků, které budou kontrastovat s pasem.  

  • Upravte si jídelníček

    Hubněte díky správným potravinám. Jde to snadno.
    Pokud vás to potěší, není to jen cvičení, co vám pomůže ke štíhlému pasu. Svou roli v tom hraje i jídlo. Kromě vyváženého jídelníčku, který obsahuje správný poměr sacharidů, bílkovin a tuků, je třeba zajistit i dostatek vlákniny, která pomáhá lepšímu trávení a zasytí vás na delší dobu. Můžete si pomoct i superpotravinami, které pomáhají urychlovat spalování tuků, jako jsou třeba zelený čaj, chilli, ananas, grep nebo brokolice. Nezapomeňte se občas také zakousnout do jablka, které je plné antioxidantů a účinných látek, které pomáhají spalovat břišní tuk. 
  • Dbejte na správné sacharidy

    I neobvyklé potraviny stojí za pokus, třeba jim přijdete na chuť.
    Dejte si ale pozor na to, jaké sacharidy jíte. Pro štíhlý pas byste se měla vyvarovat všech jednoduchých cukrů, které najdete nejen ve sladkostech, ale i v bílém pečivu nebo třeba v ovocných džusech. Místo toho si jídelníček zaplňte složenými sacharidy, které jsou v celozrnném pečivu, obilovinách, luštěninách nebo třeba rýži. Ty se totiž uvolňují postupně, takže vám dodají energii na delší dobu a zasytí vás více. 
  • Pijte, co hrdlo ráčí

    Existuje mnoho potravin, které mohou pomoci neutralizovat účinky našeho nezdravého životního stylu. My vám přinášíme deset těch nejúčinnějších!
    Ale ne colu, pivo nebo jen kávu. Hlavně vodu. Její dostatek totiž může pomoct zbavit se většího břicha, a tak pak lépe vynikne i váš pas. Jedním z důvodů, proč můžete mít větší břicho, je i to, že v sobě zadržujete více vody, než je radno. Za což může právě třeba i dehydratace. Pokud budete mít v pořádku pitný režim, sníte toho méně. Protože hlad je často skutečně jen převlečená žízeň. 
  • Pomozte si oblečením

    Tenký pásek je skvělým doplňkem a cestou k vytouženému štíhlému pasu.
    Než se budete moct pochlubit štíhlým pasem vytvarovaným cvičením, můžete si k němu pomáhat vhodným oblečením. Nemusíte se hned rvát do korzetu. Základním prvkem ve vašem šatníku by tak měl být pásek. Když jím přepásáte kalhoty, vytvoříte efekt přesýpacích hodin a váš pas bude vypadat mnohem štíhleji. 

/

Diskuse ke článku

.

Aplikace a kalkulačky

BMI
kalkulačka
Výpočet
energetického
příjmu

Jídelníčky na míru

Vyberte si jídelníček na míru
a hubněte konečně efektivněji