Zbavte se špeků nad pasem! 5 rad, díky nimž za pár týdnů zhubnete

  • Nemusíte jíst jen ovoce a zeleninu, ale rozhodně musíte svůj jídelníček obměnit. Zvolte například dietu 5:2 - pět dní jezte normálně, dva dny se držte zpátky
    9. října 2014 | 06:00

    Číslo na váze vás neděsí, ale pohled do zrcadla ano? Protože zatímco vaše kila jsou pro vás ještě přijatelná, štvou vás špeky nad pasem. Pokud se budete držet našich rad, zbavíte se jich.  Zázraky vám neslibujeme, ale můžete vzít jed na to, že do pár týdnů si změny všimne i i vaše okolí. Triky s oblékáním však můžete ledacos napravit hned. 

  • Vyhoďte malé oblečení, nehrbte se, noste podpatky

    Začněme první pomocí: pokud se vám špek objevuje zejména tehdy, když si na sebe vezmete těsnější kalhoty, tak je prostě odložte. Skousněte pocit, že zvolit o číslo větší oblečení je prohrou a oblečte si ho na sebe. Věřte tomu, budete vám to slušet více. Podobně zabere to, když se přestanete hrbit a případně si vezmete boty na podpatku, ty vás také donutí chodit rovně. 

  • Bojíte se diety? Nemusíte, zkuste tu v poměru 5:2



    Tahle dieta není nijak zvlášť drsná, přitom má prokazatelné výsledky. Zabírá zejména u lidí s postavou typu jablka, které často trápí právě ukládání tuku v oblasti pasu a nad ním. Pusťte se do ní, pokud chcete zpevnit břicho a zmenšit objem boků, kolem nichž se vám začaly ukládat nevzhledné tukové zásoby. V rámci této diety jíte pět dní normálně, samozřejmé bez přejídání se přemíry sladkostí. Dva dny (třeba v pondělí a ve čtvrtek, neměly by na sebe navazovat) by vám mělo stačit 2000 až 2500 kilojoulů. 

  • Zpevněte břišní svaly, ubudou vám zásoby tuku nad nimi

    S

    amozřejmě, vaším největším problémem jsou tukové zásoby přetékající přes boky kalhot, kterým se někdy - zřejmě pod vlivem angličtiny - říká madla lásky. Ale když se zaměříte na oblast břicha a břišních svalů a zpevníte je, nakonec se to projeví i o pár centimetrů výše. Podobně zabere třeba to, když se zaměříte na boj s tukem v oblasti břicha a to jak v partiích pod pupíkem, tak nad ním. Můžete doufat v rychlé výsledky, protože posilování břicha se projeví už po pouhých dvou týdnech, bohužel však jeho efekt také rychle mizí, a proto musíte vytrvat. 

  • Kdo chodí pěšky, toho břicho přetékající z kalhot netrápí



    Pěší chůze umí zázraky. Pokud se tímhle způsobem moc nehýbete a začnete například chodit pěšky, místo abyste se neustále vozili MHD nebo autem, začnou vám kila navíc po dekách mizet a vy si toho budete moci všimnout třeba v oblasti nad pasem. Zapomeňte také na výtahy, pokud můžete, volte schody a o víkendu přidejte nějaký pořádný pěší výlet. Že uvažujete rovnou o běhu? Můžete to zkusit, ale pokud vám jde hlavně o tuk nad pasem, nutné to není. 

  • Jezte pravidelně, vyhněte se nadýmavým a přesoleným jídlům



    Základem je pět menších jídel denně, protože díky tomu si tak neroztáhnete žaludek. Vyplatí se vyhýbat se nadýmavým jídlům, pozor také na zadržování vody - to zvyšuje třeba přílišné solení. Škodí také stres. Tělo v takovém napětí má tendenci ukládat tukoví zásoby všude, kam může, oblast pasu je k tomu ideální, bohužel. Dvojnásob to hrozí, pokud stres a vyčerpání zajídáte. 


     

     

Diskuse ke článku
.
DesktopMobile