Diety

Zhubněte až kilo denně: Projezte se k pěkné figuře s našimi přírodními triky!

Jídlo se správnými látkami vám pomůže zhubnout

Jídlo se správnými látkami vám pomůže zhubnout
Foto: profimedia.cz

Fotogalerie

5 fotografií

13. dubna 2012 | 13:04

Toužíte se zbavit pár kil bez velké změny ve stravování? Odhalte s naší dietou tajemství přírodních přísad. Bioaktivní látky vám odbourají tukové polštářky.
 
 

Nej Houbař 2014

Matka příroda má v rukávu pár šikovných pomocníků, kteří nám pomohou sen o štíhlé postavě snadno naplnit.

Bioaktivní látky stimulují produkci zeštíhlujících hormonů v těle a tak pomáhají při odbourávání tukových zásob.

Stačí k tomu málo. Naordinovat si lehkou, zdravou stravu s vysokým podílem 4 neúčinnějších biolátek. Jsou to: vápník, hořčík, bílkoviny a vitamín C. S nimi se vám podaří zhubnout bez jakékoliv větší námahy.

Dokonce půl až jedno kilo denně! Doporučujeme používat co nejvíc sezónních potravin a podle možností i v biokvalitě.

Jak působí:

Vápník

Bez něj nefunguje ani ta nejlepší dieta. Vápník tvoří základ kostí, zubů a je velmi potřebný pro tvorbu hormonů regulujících trávení. Nachází se zejména v sýrech, tvarohu, jogurtech či brokolici.
Náš tip: K snídani vždy vypijte sklenici mléka.

Hořčík

Patří mezi nejefektivnější zeštíhlující minerální látky. Je nenahraditelný, protože zásobuje buňky kyslíkem, a tudíž se velmi výrazně podílí na spalování tuků. Nachází se v rajčatech, obilovinách, luštěninách, zelené zelenině, v ovoci či v hořké čokoládě. Menší obsah mají ryby, maso, mléko a mléčné výrobky.
Náš tip: Čtvereček kvalitní hořké čokolády hubnutí neublíží a udělá vám radost.

Bílkoviny

Základní stavební materiál v lidském těle. Bílkoviny jsou nezbytné pro tvorbu enzymů, hormonů i protilátek. Lidské tělo se během života neustále obnovuje. Proto mezi nejsilnější přírodní spalovače patří růstové hormony, které jsou aktivní hlavně v noci. Dopřejte si proto hlavně drůbež, ryby a sóju.

Vitamín C

Vyhlazuje pokožku a pomáhá buňkám při odbourávání tuku. Proto doporučujeme jíst ovoce a zeleninu v syrovém stavu vícekrát denně.

Jak na to:

Snídaně a snacky přes den

Ráno můžete začít ovocným salátem nebo namazaným knäckebrotem. Vyberte si. Zbytek si rozdělte na den podle chuti.

* 250 g čerstvého ovoce (jablko, grapefruit, kiwi, ananas, mango, papája)
* 0,2 l nízkotučného nebo sójového mléka smíchaného s 1 pol. lžící sušeného odtučněného mléka
* 50 g nízkotučného jogurtu s 1 pol. lžící sušeného odtučněného mléka
* 2 ks knäckebrotu se 40 g sýru ricotta nebo 60 g sýru cottage a 5 ředkviček
* 2 ks knäckebrotu s 1 lžičkou polotučného másla a 2 lžičkami medu

Chutné lehké obědy a večeře

Vitamínový salát (360 kcal, tuk 27 g)

Potřebujeme 50 g zeleného salátu (např. rukolu nebo salát frisee), který očistíme a osušíme. Natrháme na menší kousky. Potom oloupeme 1 menší hrušku a nakrájíme na plátky. Na pánvi opečeme 25 g vlašských ořechů. Asi 50 g malin omyjeme a vše spolu v míse smícháme. Dochutíme 1 lžičkou citrónové šťávy, 1 lžičkou ořechového oleje, solí, mletým pepřem a medem. Servírujeme s 30 g kozího sýra, který můžeme krátce na horkém grilu opéct. Kozí sýr a maliny obsahují vápník, k tomu vitamin C obsažený v salátu se velmi dobře snáší s ořechovým olejem, který dodává salátu vynikající chuť.

Losos s brokolicí (440 kcal, tuk 23 g)
Asi 100 g brokolice očistíme a vaříme v osolené vodě 3 minuty. Přecedíme a necháme vychladnout. Pak nakrájíme na kostičky 80 g lososa. Na pánvi rozpustíme 1 lžičku másla, přidáme lososa a krátce opečeme. Přimícháme 1 pol. lžíci polohrubé mouky, 40 ml bílého vína, 150 ml rybího vývaru a 2 pol. lžíce smetany na šlehání. Osolíme, opepříme, dobře promícháme a nakonec přidáme 100 g uvařených krevet (můžeme nahradit vařeným kuřecím masem), brokolici a vše spolu podusíme ještě asi 10 minut. Servírujeme ozdobené čerstvě nasekanou petrželkou.

Proteinová bomba Saltimbocca (350 kcal, tuk 17 g)
Na jednu porci potřebujeme 1 řízek z telecího masa (asi 120 g). Dochutíme pepřem, solí a mletou červenou paprikou. Obložíme 20 g prosciutta, 2 lístky šalvěje a posypeme 1 pol. lžící strouhaného parmezánu. Přeložíme na polovinu a uzavřeme párátky. Na pánvi zahřejeme 1 pol. lžíci oleje a z každé strany opékáme asi 4 minuty. Potom na pánvi zahřejeme 1 pol. lžíci oleje a podusíme na něm 1/2 žluté a 1/2 červené papriky nakrájené na kostičky spolu se 60 g koktejlových rajčat překrojených na poloviny. Zalijeme 60 ml bílého vína a dochutíme 1 lžičku sójové omáčky. Servírujeme s telecími plněnými řízky. Tato kombinace obsahuje mnoho bílkovin, vitamínu C a málo sacharidů, což dělá z tohoto jídla zeštíhlující ,,bombu".

Nejextrémnější dieta všech dob: 10 dnů s hadičkou v nose a čerpadlem v batohu

Nejextrémnější dieta všech dob: 10 dnů s hadičkou v nose a čerpadlem v batohu

VIDEO: Hubnout se dá všelijak. Třeba i s batohem na zádech, ve kterém si nosíte tekutou výživu, která vám pomalu proudí přímo do žaludku. Takovou metodu…celý článek

Autor: lesk.sk, Kbak
Sdílej na facebooku

Diskuse ke článku

.

Hroznová turbo dieta: Zhubněte až 4,5 kg za 5 dní!

Hroznová turbo dieta: Zhubněte až 4,5 kg za 5 dní!

Vinobraní je v plném proudu, a proto je září ideální pro detoxikační hroznovou dietu. Kromě jedů zbavíte tělo i několika přebytečných kilogramů.celý článek

Zázračná havajská dieta: Jezte podle slunce!

Zázračná havajská dieta: Jezte podle slunce!

Zkuste nechat výběr dietního jídelníčku beze zbytku na přírodě, přesněji na pohybu slunce. Sluneční dieta pročistí tělo a ochrání ho před záněty. Těšte…celý článek

5 neobvyklých diet, na které někteří nedají dopustit

5 neobvyklých diet, na které někteří nedají dopustit

Hubnu, hubneš, hubneme. Miliony lidí se sice přejídají, přitom ale stále hledají a (ne)nacházejí nejrůznější nové diety. Některé jsou přinejmenším…celý článek

Hubněte na těstovinách, popcornu a čokoládě. A bez hladovění!

Hubněte na těstovinách, popcornu a čokoládě. A bez hladovění!

Pokud si neumíte představit život bez těstovin, čokolády a popcornu, může pro vás být tato dieta ideální. Můžete si dopřát svých oblíbených jídel a…celý článek

Vše co potřebujete vědět o cukru: Je větší zlo bílý cukr nebo umělá sladidla?

Vše co potřebujete vědět o cukru: Je větší zlo bílý cukr nebo umělá sladidla?

Cukr je první složkou potravy, která se při hubnutí dostává na paškál. Ale není cukr jako cukr. Zatímco některý potřebujte, jiný se vám ukládá do tukových…celý článek

Nejžhavější novinky z fitka: Zkuste nové taneční sporty nebo silový trénink

Nejžhavější novinky z fitka: Zkuste nové taneční sporty nebo silový trénink

Konečně jede celá vaše rodina zase ve vyjetých kolejích a vy máte čas si zaskočit cvičit? V tělocvičnách vás můžou překvapit různé novinky. Buďte tedy…celý článek

Pravěká dieta: Jezte jako pračlověk a stane se z vás stroj na spalování tuků

Pravěká dieta: Jezte jako pračlověk a stane se z vás stroj na spalování tuků

Jedna z nejpopulárnějších diet současnosti, tzv. paleo dieta vyžaduje poměrně razantní změnu jídelníčku a především zakazuje všechny průmyslově zpracované…celý článek

Jak hubne čtenářka Blesku pro ženy paní Romana (34) s koktejly FIT and SLIM ?

Jak hubne čtenářka Blesku pro ženy paní Romana (34) s koktejly FIT  and SLIM  ?

Koncem května začínala paní Romana na váze 96 kg. Po třech týdnech dodržování výživového plánu a změny stravovacích návyků, jsme společně opět navštívili…celý článek

11 zásad, jak nakupovat jen potraviny, po kterých neztloustnete

11 zásad, jak nakupovat jen potraviny, po kterých neztloustnete

Když na vás padne na dietě mlsná, jedinou záchranou je lednička, ve které najdete dostatek zdravých a kaloricky přiměřených dobrot. Bude-li tam na…celý článek

Otestujte se! Jste chroupal nebo cucal? Poznáte, jak máte hubnout!

Otestujte se! Jste chroupal nebo cucal? Poznáte, jak máte hubnout!

Zjistěte, jaké svačinky odpovídají vašemu typu, a bude se vám hubnout snadněji. Podle nejnovějších výzkumů se totiž strávníci dělí podle toho, jakou…celý článek