Diety

Zhubněte až kilo denně: Projezte se k pěkné figuře s našimi přírodními triky!

Jídlo se správnými látkami vám pomůže zhubnout

Jídlo se správnými látkami vám pomůže zhubnout
Foto: profimedia.cz

Fotogalerie

5 fotografií

13. dubna 2012 | 13:04

Toužíte se zbavit pár kil bez velké změny ve stravování? Odhalte s naší dietou tajemství přírodních přísad. Bioaktivní látky vám odbourají tukové polštářky.
 
 

Matka příroda má v rukávu pár šikovných pomocníků, kteří nám pomohou sen o štíhlé postavě snadno naplnit.

Bioaktivní látky stimulují produkci zeštíhlujících hormonů v těle a tak pomáhají při odbourávání tukových zásob.

Stačí k tomu málo. Naordinovat si lehkou, zdravou stravu s vysokým podílem 4 neúčinnějších biolátek. Jsou to: vápník, hořčík, bílkoviny a vitamín C. S nimi se vám podaří zhubnout bez jakékoliv větší námahy.

Dokonce půl až jedno kilo denně! Doporučujeme používat co nejvíc sezónních potravin a podle možností i v biokvalitě.

Jak působí:

Vápník

Bez něj nefunguje ani ta nejlepší dieta. Vápník tvoří základ kostí, zubů a je velmi potřebný pro tvorbu hormonů regulujících trávení. Nachází se zejména v sýrech, tvarohu, jogurtech či brokolici.
Náš tip: K snídani vždy vypijte sklenici mléka.

Hořčík

Patří mezi nejefektivnější zeštíhlující minerální látky. Je nenahraditelný, protože zásobuje buňky kyslíkem, a tudíž se velmi výrazně podílí na spalování tuků. Nachází se v rajčatech, obilovinách, luštěninách, zelené zelenině, v ovoci či v hořké čokoládě. Menší obsah mají ryby, maso, mléko a mléčné výrobky.
Náš tip: Čtvereček kvalitní hořké čokolády hubnutí neublíží a udělá vám radost.

Bílkoviny

Základní stavební materiál v lidském těle. Bílkoviny jsou nezbytné pro tvorbu enzymů, hormonů i protilátek. Lidské tělo se během života neustále obnovuje. Proto mezi nejsilnější přírodní spalovače patří růstové hormony, které jsou aktivní hlavně v noci. Dopřejte si proto hlavně drůbež, ryby a sóju.

Vitamín C

Vyhlazuje pokožku a pomáhá buňkám při odbourávání tuku. Proto doporučujeme jíst ovoce a zeleninu v syrovém stavu vícekrát denně.

Jak na to:

Snídaně a snacky přes den

Ráno můžete začít ovocným salátem nebo namazaným knäckebrotem. Vyberte si. Zbytek si rozdělte na den podle chuti.

* 250 g čerstvého ovoce (jablko, grapefruit, kiwi, ananas, mango, papája)
* 0,2 l nízkotučného nebo sójového mléka smíchaného s 1 pol. lžící sušeného odtučněného mléka
* 50 g nízkotučného jogurtu s 1 pol. lžící sušeného odtučněného mléka
* 2 ks knäckebrotu se 40 g sýru ricotta nebo 60 g sýru cottage a 5 ředkviček
* 2 ks knäckebrotu s 1 lžičkou polotučného másla a 2 lžičkami medu

Chutné lehké obědy a večeře

Vitamínový salát (360 kcal, tuk 27 g)

Potřebujeme 50 g zeleného salátu (např. rukolu nebo salát frisee), který očistíme a osušíme. Natrháme na menší kousky. Potom oloupeme 1 menší hrušku a nakrájíme na plátky. Na pánvi opečeme 25 g vlašských ořechů. Asi 50 g malin omyjeme a vše spolu v míse smícháme. Dochutíme 1 lžičkou citrónové šťávy, 1 lžičkou ořechového oleje, solí, mletým pepřem a medem. Servírujeme s 30 g kozího sýra, který můžeme krátce na horkém grilu opéct. Kozí sýr a maliny obsahují vápník, k tomu vitamin C obsažený v salátu se velmi dobře snáší s ořechovým olejem, který dodává salátu vynikající chuť.

Losos s brokolicí (440 kcal, tuk 23 g)
Asi 100 g brokolice očistíme a vaříme v osolené vodě 3 minuty. Přecedíme a necháme vychladnout. Pak nakrájíme na kostičky 80 g lososa. Na pánvi rozpustíme 1 lžičku másla, přidáme lososa a krátce opečeme. Přimícháme 1 pol. lžíci polohrubé mouky, 40 ml bílého vína, 150 ml rybího vývaru a 2 pol. lžíce smetany na šlehání. Osolíme, opepříme, dobře promícháme a nakonec přidáme 100 g uvařených krevet (můžeme nahradit vařeným kuřecím masem), brokolici a vše spolu podusíme ještě asi 10 minut. Servírujeme ozdobené čerstvě nasekanou petrželkou.

Proteinová bomba Saltimbocca (350 kcal, tuk 17 g)
Na jednu porci potřebujeme 1 řízek z telecího masa (asi 120 g). Dochutíme pepřem, solí a mletou červenou paprikou. Obložíme 20 g prosciutta, 2 lístky šalvěje a posypeme 1 pol. lžící strouhaného parmezánu. Přeložíme na polovinu a uzavřeme párátky. Na pánvi zahřejeme 1 pol. lžíci oleje a z každé strany opékáme asi 4 minuty. Potom na pánvi zahřejeme 1 pol. lžíci oleje a podusíme na něm 1/2 žluté a 1/2 červené papriky nakrájené na kostičky spolu se 60 g koktejlových rajčat překrojených na poloviny. Zalijeme 60 ml bílého vína a dochutíme 1 lžičku sójové omáčky. Servírujeme s telecími plněnými řízky. Tato kombinace obsahuje mnoho bílkovin, vitamínu C a málo sacharidů, což dělá z tohoto jídla zeštíhlující ,,bombu".

Nejextrémnější dieta všech dob: 10 dnů s hadičkou v nose a čerpadlem v batohu

Nejextrémnější dieta všech dob: 10 dnů s hadičkou v nose a čerpadlem v batohu

VIDEO: Hubnout se dá všelijak. Třeba i s batohem na zádech, ve kterém si nosíte tekutou výživu, která vám pomalu proudí přímo do žaludku. Takovou metodu…celý článek

Autor: lesk.sk, Kbak
Sdílej na facebooku
Horoskopy

Diskuse ke článku

.

Dáváte potomkům tmavé pečivo? Chyba! 7 omylů o dětech a hubnutí

Dáváte potomkům tmavé pečivo? Chyba! 7 omylů o dětech a hubnutí

Zatímco někteří rodiče děti v jídle nijak neomezují a doufají, že z případných špeků vyrostou, jiní nutí už pětileté holčičky, aby si hlídaly, kolik…celý článek

Sporty, které vám pomohou s hubnutím

Sporty, které vám pomohou s hubnutím

Pustila jste se do hubnutí a ráda byste i začala k tomu sportovat? Na který pohyb ale vsadit, aby vám s tím pomohl? Odpověď je jasná, na takový, který…celý článek

5 nejhloupějších výmluv, proč nezačít s dietou. Konečně je zapomeňte!

5 nejhloupějších výmluv, proč nezačít s dietou. Konečně je zapomeňte!

Začít s dietou, bojovat s lety budovanými špatnými návyky a zlozvyky, je vážné rozhodnutí, které vyžaduje odvahu a odhodlání. A právě toho se nám nejčastěji…celý článek

Nová dieta hvězd: Hubněte jen dva dny v týdnu!

Nová dieta hvězd: Hubněte jen dva dny v týdnu!

Nová „zázračná“ dieta Fast Diet si získala srdce řady celebrit mimo jiné i modelky Mirandy Kerr či britského herce a představitele Sherlocka Holmese…celý článek

Manželé se změnili k nepoznání! Podařilo se jim zhubnout dohromady 130 kg

Manželé se změnili k nepoznání! Podařilo se jim zhubnout dohromady 130 kg

Občas člověk nedokáže pochopit, jak někdo může jíst tolik, že se dostane na váhu 150 kilogramů, stejně tak jak se to povedlo jistému Američanovi z…celý článek

Tříhodinová dieta: Jezte co chcete, ale málo a každé 3 hodiny

Tříhodinová dieta: Jezte co chcete, ale málo a každé 3 hodiny

Dieta, při které rozhodně nebudete trpět hlady a ještě si můžete dopřát i skleničku vína. A dokonce ani nemusíte cvičit. celý článek

Kombinace pro milovníky středomořské kuchyně - řecké balzamikové krémy a ocet

Kombinace pro milovníky středomořské kuchyně - řecké balzamikové krémy a ocet

Nejen italskými balzamiky živ je milovník středomořské stravy. Řecké balzamikové krémy a ocet Kalamáta Papadimitriou splňují nejvyšší nároky gurmetů…celý článek

Zaručené dietní fígle, která konečně zaberou!

Zaručené dietní fígle, která konečně zaberou!

Tak dneska se ještě pořádně najím a zítra s tou dietou opravdu už začnu! Tenhle chlebíček je fakt už poslední! Tyhle věty si nalháváme skoro všechny…celý článek

Quinoa! Dietní tajemství celebrit. Sází na ní i Jennifer Aniston!

 Quinoa! Dietní tajemství celebrit. Sází na ní i Jennifer Aniston!

Krásky jako Jennifer Aniston, Kate Pery, Kate Moss nebo Blake Lively - ty všechny podlehly kouzlu superpotraviny jménem quinoa. Tato bezlepková pseudoobilnina…celý článek

Chcete mít postavu jako Italky? Zkuste středomořskou dietu!

Chcete mít postavu jako Italky? Zkuste středomořskou dietu!

Dovolenou v jižních státech Evropy má spousta lidí zbožňuje nejen kvůli slunci a cachtání se v moři. Mnozí si nedovedou představit prázdniny bez výborné…celý článek