Nádherně ploché bříško už za měsíc

Dokonalá • Foto: Michal Protivanský
10. března 2009 | 17:54

Mnoho lidí si myslí, že jediným způsobem, jak získat ploché bříško, jsou stovky sedů-lehů každý den. Většina ochablých břišních svalů je však způsobena špatně fungujícím střevem, nesprávným držením těla a toxickou stravou.

Vyhněte se perlivým nápojům, žvýkačkám a brčkům
Většinu střevních plynů tvoří vzuch, který polykáte. Vyměňte perlivou vodu za neperlivou minerálku s plátkem citronu a uvidíte, že vaše bříško bude hned plošší, jde totiž o takový přírodní detoxikační nápoj. Při žvýkání žvýkačka nejen, že polykáte vzduch, ale zároveň i vyprodukované sliny a váš žaludek je přesvědčen o tom, že jste jedla. Začne proto produkovat trávicí šťávy, které, pokud v žaludku není žádné jídlo, způsobují plynatost a otoky. A při pití brčkem spolykáte spousty zbytečného vzduchu.

Tekutiny pomáhají vytvářet obranný štít našeho těla, protože dodávají sliznicím vlhkost.
Tekutiny pomáhají vytvářet obranný štít našeho těla, protože dodávají sliznicím vlhkost.
Autor: archiv

Vyhněte se bílé mouce a pečivu
Bílá mouka a pečivo z ní, jako jsou koláče a těstoviny, neobsahují skoro žádnou vlákninu. Proto mohou zablokovat váš trávicí systém a způsobit tak otoky a zácpu. Nahraďte proto světlou mouku tou celozrnou, a jako přílohu jezte oves, divokou rýži a hodně zeleniny.

Omezte mléčné výrobky
Jakmile vyrosteme z dětského věku, přijdeme o enzymy schopné absorbovat z mléka živiny. Trávení je pak mnohem těžší a ve střevě se tvoří hleny a kyseliny. Tím dochází k nerovnováze střevní mikroflóry, což způsobuje potíže s trávením a snižuje vstřebávání živin. při snížení konzumace mléčných výrobků by vaše břicho mělo splasknout do dvou týdnů.

Vybírejte si mléčné výrobky s nízkým obsahem tuku.
Vybírejte si mléčné výrobky s nízkým obsahem tuku.
Autor: SHUTTERSTOCK.COM

Pijte bylinkové čaje a teplou vodu
Teplá voda zklidní trávení a uvolní vaše svaly. Z bylinkových čajů vám pomůže mátový a heřmánkový.

Nestresujte se
Když jste ve stresu, vaše tělo produkuje kortizol - hormon, který je vylučován nadledvinkami. Ten pomáhá vytvářet krevní cukr, který se dostává do krevního řečiště a dodává tělu energii pro běh. Jykýkoliv jeho přebytek, který tělo nevyužije, je uložen v podobě tuku. Náš obranný systém, který byl vytvořen pro přežití a útěk před divokými zvířaty, nedokáže rozpoznat, že jde o "nebezpečí" v zaměstnání, finanční nebo emocionální tlak. Stálý stres tak způsobuje, že se tohoto hormonu uvolňuje velké množství, které naše tělo nestačí využít, což vede k ukládání tuku.

Ryby, vaše intuice vás nezklame.
Ryby, vaše intuice vás nezklame.
Autor: PROFIMEDIA.CZ

Koupejte se v hořké soli
Koupele v hořkých solích jsou jedním z nejlevnějších a nejjednodušších způsobů, jak zmenšit otoky břicha. Hořké soli - neboli síran hořečnatý - se tradičně používají k léčbě bolavých svalů, sportovních zranění i pro relaxaci. Jsou běžně používané a doporučované přírodními léčiteli a ortopedy na zmírnění stresu a odstranění toxinů a k obnovení rovnováhy pH těla. Hořkou sůl si můžete koupit ve většině lékáren a koupel jednoduše připravíte jejím rozpuštěním ve vaně plné horké vody.

Užívejte Lactobacillus acidophilus
Lactobacillus, jinak známý jako přátelské bakterie, hraje důležitou roli v našem těle. Výzkumníci se domnívají, že tyto probiotika jsou podstatné pro pevné zdraví a pohodu, a pomáhají organismu dostat více výživy z potravin, které jíme. Jejich nedostatečného množství v našich střevech způsobuje bolest, otoky a letargii.

Cvičení
Pokud chcete mít ploché bříško, je opravdu důležité provádět pravidelně cardio cvičení. To zahrnuje běh, cyklistiku, aerobik a plavání. Kickboxing také dělá divy, díky němu budete mít štíhlý pas.

Autor: Nový Čas pre ženy

Nejezte ovoce po jídle
Při konzumaci ovoce rovnou po jídle, začne ovoce ve vašich útrobách kvasit, tím vznikají ve vašich střevech plyny. Vaše břicho bude bobtnat a otékat a vy se budete cítit unaveni a budete mít brzy chuť na nějakou sladkou svačinku. Vyvarujte se ovoce i v odpoledních hodinách.

Aktivujte své břišní svaly
Položte si ruce na své břicho a zakašlejte. Když vytlačujete vzduch, vaše břišní svaly se přitáhnou směrem ke středu tělu. Zkuste je držte v této pozici během dne častěji. Ramena přitom mějte uvolněná a správně dýchejte. Se zataženými břišními svaly můžete normálně chodit, mluvit, sedět i pracovat. Během několika týdnů budou vaše břišní svaly silnější a pevnější.

Co dělat, abych měla znovu krásné bříško?
Co dělat, abych měla znovu krásné bříško?
Autor: SHUTTERSTOCK.COM

Provádějte cviky správně
Nejlepším cvičením pro posílení je silové cvičení založené na aktivaci všech svalů, za použití předchozí "kašlací" metody a pomalého zvedání trupu z podložky. Pomalu odlepujte páteř od podložky obratel po obratli, čím pomaleji, tím lépe, a při pauze vždy o něco víc zatněte horní břišní svaly. Představte si, že vaše břišní svaly jsou houba naplněná vodou a vy se ji musíte pokusit co nejvíc vyždímat. Tento cvik několikrát opakujte.

Autor: INT, lena
Diskuse ke článku
.

Sacharidové vlny: Dieta, která funguje !

Sacharidové vlny: Dieta, která funguje !

Už jste někdy slyšeli o „sacharidových vlnách“? Pokud ne, podíváme se na tento efektivní způsob hubnutí trochu zblízka. Ale pozor, tato dieta není … celý článek

Sýry, které můžete při hubnutí, mají mít nejvýše 10 procent tuků

Sýry, které můžete při hubnutí, mají mít nejvýše 10 procent tuků

Sýrům se nemusíte vyhýbat ani při hubnutí. Nakonec jsou dobrým zdrojem vápníku. Ale více než u jiných potravin záleží na jejich složení, a proto byste … celý článek

Skvělé pětichodové menu, které vám pomůže upravit váhu

Skvělé pětichodové menu, které vám pomůže upravit váhu

V restauraci U Malířů se rozhodli sestavit unikátní menu, které zvláště po vánočním přejídání pomáhá upravit váhu a je zároveň zdravé. Se sestavením … celý článek

DesktopMobile